BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Tuesday, February 9, 2010

TEMPAHAN PELBAGAI

Tempahan diterima daripada kakak ipar aku, Kak Juliana... CMC bertemakan ungu/putih.



Hampir kekeringan idea aku nak menghias kek seberat 2 kg ini... tapi siap 3 kg lebih... hehhehe...


Berguguran bunga-bunganya konon.... ahaksss...


Barbie doll pun ada juga.....


Cupcake ni tak sempat aku nak susun masa ambik gambar... hentam jelah....



Kek ni aku siapkan dari pagi hingga ke pagi esoknya.... kebetulan lagi hari tu juga flight aku ke KL..



Terima kasih buat insan-insan tersayang yang telah membantu aku dalam menyiapkan tempahan ini....

No comments:

Post a Comment