BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Sunday, January 3, 2010

HARI ISTIMEWA KAMI

Pada 26 & 27 Disember 2009 yang lepas merupakan hari lahir my father & me. Aku pun mengeksperimenkan kek aiskrim yang sebelum ni ramai permintaan dari pelanggan tapi tak dapat aku tunaikan.





Tinggi kek ni...



Tapi... nyum...nyum.... sedaaappp.. patut ramai yang request... hehehehe.... yang ni aku buat aiskrim vanilla... tapi... aku masih belum berani terima tempahan sebab... masa nak deko kek ni terkapai-kapai aku.. bukan sebab nak kejar masa... tapi nak kejar aiskrim yang nak cair... ahakksss....... aiskrim vanilla ni aku buat sendiri.... nanti nak cuba sekali lagi.. kalau dah perfect baru boleh ambil tempahan .....





My father sorang-sorang jer potong kek... sebab aku dah jadi tukang ambik gambar ahakss.....

No comments:

Post a Comment