BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Tuesday, January 19, 2010

LOGO SYARIKAT

Lama dah tak update blog... sibuk + penat + banyak aktiviti... aduhssss..... secara ringkas dan diharap padat apa yang aku nak update malam ni... aku ibaratkan blog ni sebagai diari aku, walaupun aku tak pandai nak berdiari ahakss.....


Tempahan dari Lina, member ofis. Logo syarikat ayahnya sempena hari lahir beliau. Berserta dengan kata-kata yang indah aku tulis mengelilingi kek ini. Sengaja aku tidak masukkan dalam blog kata-kata tersebut sebab bagi aku ianya bersifat peribadi.
Terima kasih atas tempahannya. Harap Lina berpuas hati dengan logo tersebut yang aku lukis secara free hand huhuhuhu..... walaupun nampak simple tapi siap ukur dengan pembaris dan kertas ku lipat dua untuk bagi centre tulisan & lukisannya...



No comments:

Post a Comment