BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Monday, December 7, 2009

BARBIE PINK

27 November 2009 - sebelum berangkat ke Kuala Lumpur / Pekan aku bersilat di dapur dengan oven aku ahaksssss......... masa beraya kat rumah, kakak ipar aku terpandang kek yang Romey tempah.. jadi dia pun minta aku siapkan sebiji kek macam kek tersebut & nak pada esok harinya berserta tempahan 2 biji sponge cheese cake... esok harinya flight aku ke Kuala Lumpur... Nasib sempat siap... inilah hasilnya..
Skirtnya kek span coklat... tapaknya CMC...
Hampir tak tidur malam aku dibuatnya hehehehe.....

No comments:

Post a Comment