BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, December 9, 2009

KELAS BERANEKA BAKING

1 Disember 2009 (Selasa), sebelah pagi kelas baking Kek Chocolate Indulgence dan Kek Opera. Aku bertemankan Kak Noni, ibu kepada Maryam.... bestnya... anak beranak belajar....

Hehehehe.. nilah hasilnya.... deco saja-saja....



Kek ni tinggi...


Tapi rasanya.. fuhh..... ramai yang gemar kek ni bila aku bagi rasa... aku sendiri pun suka walau ada rasa kopi.... (cium bau kopi pun boleh keluar gastrik aku ...ahakss....)



Laa...laaa...laaa...laaaa..... Ni Kek Opera... ahaksss.... kira adik beradik lain mak lain bapak dengan Kek Chocolate Indulgence... hahahaha....



Lebih kurang dari segi tinggi dan bentuknya....



Tapi rasanya.. berbeza....



Kelas seterusnya ni.. dibuat sebelah malam... kelas ni aku kembali solo... aku sorang jer yang belajar... Ni Blueberry Cheese Cake.. sepatutnya dihias tapi... aduh.. minta ampun aku ... tak sanggup lagi mendeko... lagi banyak deko lagi susah nak bawa balik Labuan... ahaksss.....



Ini non-bake cheese cake... Caramel Cheese Cake ... eheheheh.... tak terliur ke??? ahaksss...




Mini Cup Cheese... 1 biji jer aku ambil gambar... tak bawa balik Labuan sebab dah tak tau nak sangkut kat mana... ahaks.... nampak menyelerakan sungguh... tapi rasa pun tak sempat, walau sesudu pun dah tak sanggup nak telan sebab perut penuh asyik makan kek ahahahaha....





Aneka jenis tart.... hehehehe... harap-harap boleh aku buat bisnes dengan tart-tart ni... ni yang aku bawa balik... strawberinya kecut lagi hitam bila sampai Labuan sebab aku bermalam lagi di KL lepas dari Pekan.. hehehehehe.... jalan-jalan cari makan di KL ahakss.....



No comments:

Post a Comment