BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, December 16, 2009

PERMINTAAN DARI ORANG JAUH

Kek barbie pertama yang aku buat menggunakan patung yang cukup sifat ahakssss.... Patung ni boleh disimpan oleh birthday girl selepas majlis.... sebelum ni aku guna patung sekerat badan saja....




Kek ni sebenarnya untuk my niece, anak kepada adik aku.... ni tattoo love ni request from the parents... amboi... parents yang excited yeee... ahaksss....



Ini pun sama juga.... request dari the parents juga.... macam gi majlis tari menari... sebenarnya permintaan kek ni dibuat oleh my niece masa dia kat New Zealand... tup... tup.. bagi surprise kat kitorang.. dorang balik bercuti di Labuan....

Kek ni dibuat pada malam hari pertama dorang berada di Labuan... masa aku tersadai atas katil setengah hari sebab penat buat wedding kek 5 tingkat, my niece yang baru 4 tahun gerak-gerakkan badan aku nak suruh aku bangun buat kek barbie pun aku tak sedar hahahaha.....



Boleh tahan juga susah aku membuat kek ni... sebab 2 orang engineer siap jadi supervisor... cukup kena timbang air kek aku ni hahahahaha.... Bila kek ni siap my niece pula tidur... aku esoknya pergi kerja... jadi tak dapat nak snap gambar dia dengan kek ni...




Balik dari kerja... kek dah dipost mortem ... Pssst!!! bapanya yang berabis makan kek ni ... ahaks......


No comments:

Post a Comment