BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, December 9, 2009

KELAS CHOC DECO, BASKETWEAVE & SPECIALITY (HANTARAN)

30 November 2009 (Isnin), Kelas Chocolate Deko... Hari ni aku berkenalan dengan Gee (Fauziah) dan Maryam (pelajar termuda Kak Zati, baru 16 tahun... cayalah dik.....)

Inilah hasil pembelajaran aku pada hari tersebut... gambar tak clear lah... aiseymen huuhhh!!!



Tepi berdeko chocolate rice...



Ini pula Chocolate Banana Cake (kalau tak silap... ahaks...) aku tak rasa kek ni sebab tak sanggup nak bawa balik Labuan... kirim salam jer heheheheh....



Aku buat basketweave berpenutup heheheh... bunga menjalar... ni fesyen bunga baru yang aku belajar...... ahakss....



Purple colour mesti ada hehehehe...


Seronok aku buat anyaman macam tocang kat tepi tu... ahaks....





Nilah yang tak sabar-sabar aku nak buat... specialilty (hantaran).


Guna 1 warna jer.. purple....



Sayangnya atas kesilapan camerawoman (akulah tu...) gambar-gambar yang aku ambil masa kelas kebanyakkannya kabur.... sabor jer lahhh..... walau bagaimanapun, ini favourite cake aku... terima kasih buat sifu aku, Kak Zati... sampai sanggup aku jinjing kek ni balik Labuan.. Yang lain semua potong-potong masuk tapau ahaksss...........




No comments:

Post a Comment