BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Monday, December 7, 2009

KELAS COKLAT

29 November 2009 (Ahad) Kelas Coklat... sepatutnya kelas ni dibuat pada malam 28hb. Tetapi memandangkan flight aku delay sejam lebih disebabkan cuaca kurang memuaskan, tak dapatlah buat kelas pada malam tu... Opsst... lupa pula nak cerita.. aku berguru di Pekan, Pahang dengan Kak Zati lagi... http://www.zatidhati.blogspot.com/

Kes excited nak ambil gambar sampai terlupa coklat lollipop hehehehe...


Aku rasa sepanjang hari di Pekan , hujan setiap hari... air rasa macam kat Kundasang... asyik terkejut bila kena air ahaksss..... cuaca sejuk, cepat jer coklat membeku... Ni yang aku tunggu-tunggu buat bekas daripada coklat hehehehe.... yessss.......... dalamnya nak isi coklat pun boleh... kan..kan..kan...


Minat betul aku dengan cara membungkus coklat ni...




Tapi benda ni semua susah nak dapat di Labuan ler.... kalau pun confirm mahal hehheehe....





Buat hantaran atau sempena Valentine's day pun ok ni hehehehe..... sure makin tembam penerimanya hahhahahhaa....




Haah.... ni baru lengkap semua hasil kerja ku hehehehe.....


No comments:

Post a Comment