BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Tuesday, September 22, 2009

KEK 1 SYAWAL

Inilah kek pertama di pagi 1 Syawal yang aku deko dan siap dalam jam 10.30 pagi.
Tempahan dari Noy, Kg. Patau-Patau No. 1. Ini kira replika kereta kancil suaminya. Aku buat sehabis baik yang mampu ku buat... Disebabkan tempahan last minute, terpaksalah belated 1 hari hehehehe....


Tak sangka Chocolate Moist Cake boleh juga dipotong-potong. Tapi tak semudah kek span...


Noy membuat tempahan pada malam 18hb semasa aku berbuka puasa di rumah abang aku sekaligus merayakan hari jadi anaknya.... Confirm saja tempahannya, aku terus ambil gambar kereta kancil kakak aku yang turut hadir di majlis tersebut ahakssss..... dari semua sudut aku ambil dan aku harap Noy sekeluarga berpuas hati dengan kek berserta dekonya.



No comments:

Post a Comment