BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Tuesday, September 22, 2009

SERONOKNYAAA..... AKUUU....

Kek Fruit Cocktail Fresh Cream... tempahan dari anak saudaraku Baizurah.... seronoknya aku tak terhingga dapat menyiapkan kek ini sedemikian rupa... ahakssss....
Tapi... yang kurang seronoknya tu semasa aku menyiapkan lukisan garfield ini... teknik yang aku cuba sendiri ini seperti ada kekurangan.... kurang cekap... nak pergi berguru lagi ni.... ehehehehe...

Untuk memeriahkan suasana aku letaklah belon-belon ceria ni hehehehehe.... tak pasti pula anak saudara aku tu berpuas hati atau tidak dengan kek ni... tapi bagi aku... 99.99% aku berpuas hati... ahaksssss......

No comments:

Post a Comment