BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Friday, September 4, 2009

MICKEY MOUSE

Tempahan kali ni yang dibuat oleh rakan sekerja aku, Farizal di Jabatan Perkhidmatan Perbandaran. Isteri beliau juga rakan sekerja ku di Unit Penguatkuasa, Bibi Haslina. Sebelum itu, ucapan penghargaanku buat Farizal atas ideanya yang memecah kebuntuan aku hehehehe...

Pada mulanya beliau nak CMC yang dideko dengan kepala Doraemon. Selang beberapa hari beliau tukar fikiran dengan memilih kepala Mickey Mouse pula hehehehe... bermula dari situ aku asyik fikir macam mana nak deko kepala Mickey Mouse dengan telinga. Bukan tak boleh deko tanpa telinga tapi bagi aku tak cantik jika dideko sedemikian rupa. Aku hanya boleh fikir nak pacak biskut oreo menggantikan telinga tapi kecil lah pula.
Tapi akhirnya, semasa 'lawatan rasmi' beliau ke pejabatku (chewahhh heheheheeh)... inilah idea yang beliau bagi dan aku berkenan sangat hehehehee....
Nama anak tersayang....
Aku menggunapakai idea beliau pada dagu juga heheheheheh.....
Haaahhhh... part hidung pula mana boleh kemek... ahaksss.....


Aku rasa aku telah menghasilkan kek ini dengan sebaik mungkin 'mengikut keupayaanku' hehehehe.... siap aku cadangkan lagi mana nak cucuk lilin hehehehe... aku harap siapa yang tengok kek ini secara 'live' akan jatuh cinta pada kek ini (bukan pada aku) ahahahaahahh... sebab lepas deko kek ni... aku 'pengsan' sampai sahur hahahhahahahah.....

No comments:

Post a Comment