BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Thursday, September 10, 2009

SELAMAT HARI JADI

Ini adalah kek hari jadi kakak aku yang dah tertunda 2 hari. Ulang tahunnya pada 8 September yang lepas... tapi disebabkan 8hb aku sibuk dengan tempahan dan 9hb pula aku kena migraine... malam ni barulah dapat dideko keknya.



Deko ekspres.. banyaknya lopak... hentam sajalah... mendeko dalam keadaan kurang sihat.. ahaksss....




Buat pertama kalinya aku mendeko berlatar belakangkan warna merah jambu. Selalunya putih je.. kali ni selain menghadiahkan kek ni pada hari ulang tahunnya, aku buat eksperimen juga hehehehe... bunga ros yang entah berapa kali aku kena buat baru jadi... kes malas nak pekatkan BC hahahaha....



Kira ok juga hehehe... ceria dengan kek butter yang dah 2 hari terlebih tempoh.



Acara potong kek.... lupa pula nak tiup lilin heheheheeh....

No comments:

Post a Comment