BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Tuesday, September 22, 2009

KEK DEKO EKSPRESS

Kek ini untuk anak saudaraku, Muhammad Saifullah. Aku dah pesan pada anak saudara aku... ingatkan aku bila hari jadi dorang... masa bulan Ramadhan hari tu ada diberitahunya aku.. manalah mak su ingat hehehehehe... al-maklum dah tuuuuttt.... ahaksss....
Hari jadinya pada hari ini... diberitahunya pagi tadi... menjelang tengah hari aku dah siap membakar keknya... lepas tu aku pergi shopping spree sementara tunggu kek sejuk hehehehehe..... balik saja aku pukul fresh cream, potong kek dan bla..blaa..blaa...
Waaallaaaa... siap kek ni dideko dalam masa kurang dari 1 jam ahaksss.... mula-mula aku deko kek ni 'macam' nampak elegan je... tapi aku tambah sini sana... alamak.. lain macam je aku tengok ... hentam je lahh hahhahaha...
Apa lagi... acara potong Kek Fruit Cocktail Fresh Cream ahaksss....


No comments:

Post a Comment