BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Sunday, September 20, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI SPONGE BOB

Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir dan Batin buat semua.. Entry pertama pada hari pertama bulan Syawal.


Kek hari jadi anak buahku Abdul Shafiq Abdul Salim yang telah dirayakan pada 18 September 2009. Bila abang aku tengok kek ni dia terus menjerit.. Terkejutnya aku rupanya tersalah eja nama anak buah ahaksss.. sorry.. tapiiii.. don't worry.. now you see it.....





Now you don't.... hhahaahahha.... Tulisan yang telah dibuat plastic surgery menggunakan pencungkil gigi ahakssss.... kira ok juga lah... walaupun tulisan senget hahahaha.....






Entah macam mana tiba-tiba dapat ilham buat border macam ni. Dalam keadaan penat, mengantuk, kelam kabut, stress nak menyiapkan tempahan dan nak menghabiskan fresh cream warna biru yang masih banyak... inilah hasilnya ahakssss..... macam stalaktit dan stalagmit pula aku tengok hehehehehe....





Wajah anak buahku yang control macho memotong kek.... ahakssss....





Meriah sungguh berbuka puasa hari tersebut. Makanan semua sedap-sedap. Tapi disebabkan aku terlalu mengantuk... hanya ini saja menu yang sempat aku ambil ahakssss... ini pun sedapppp..... hahhahaha....



No comments:

Post a Comment