BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Thursday, July 23, 2009

BROWNIES RUNTUH

Minggu ni aku ibaratkan dapat durian runtuh walaupun tak runtuh sangat ahaksss.... Alhamdulillah tempahan brownies memberansangkan. Ini untuk dihantar ke D' One Mart. Kepada penggemar brownies, esok bolehlah dapatkan brownies yang boleh dikira fresh from oven ahaksss....
Ini pula tempahan dari Kak Hanifah... Aku macam tak percaya tempahannya kali ni. 2 loyang!!! Berkali-kali aku bertanya nak pastikan betul ke sebanyak itu tempahannya. Tapi soalan aku kreatifkan sikit hehehehe.... 'Kakak nak 2 loyang?,' 'Jadi semuanya 4 tapaulah?,' 'Kak mau 2 kali ganda macam yang aku hantar selalu?' ahahahahhaaha.. aku rasa aku perlu makan penampar Kak Hanifah baru aku sedar hehehehe... Terima kasih kak... muaaahhhh.... eheksss....


Ini pula tempahan 1/4 loyang dari pelanggan baruku yang bekerja di Pasar Peladang. Adik ni tak mau beli banyak jadi aku buatkan 1/4 loyang dengan harga RM20.00.


Saiz tetap sama cuma agak nipis sikit. Yeaa... yeaaa... Hidup Brownies... heheheehee.....



Chocolate




No comments:

Post a Comment