BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, July 15, 2009

HASIL MAKMAL

Rasa tak sabar aku nak masukkan hasil eksperimen ku kali ini ahakss.. tapi sebelum tu, macam biasa.. bagi suspen dulu..
Ni adalah gambar sisa buangan toksik yang boleh dimakan ..... ahahahahah.... berserta jentera yang digunakan heheheeh....
Ini rupa wajah sebenar sebelum dibuat plastic surgery ehehehehe....


Jeng..jengg.... apakan bendanya.... ???? dia ada hati.... Ni kes malaszzzz la ni... tak licin hati aku... huh....


Dia ada tapak kaki ahaksss....



Ada ekor..... kontotnya hehehehe....






Apa ni??? hehehehe... cuba teka... aku sebenarnya tak puas hati dengan hasil dekoku sebab aku tak sabar nak rungkai rahsia tekniknya dulu...





Hah!!! ni pun kes malaszzzz... no more bintang-bintang ... aku pam je BC secara zig-zag... bintangnya pun ada yang tak serupa bintang hehehe.. mesti dah dapat teka...





Jeng... jengg...jengg..... pandangan dari tepi... ahaks... gemuknyaaa... aku tak boleh bagi dia slim sebab nanti tak ramai yang boleh makan hehehehe...



Taraaaa..... ahaksss..... apa benda ni? Kalau ada yang tengok benda lain selain teddy bear bagitau kat aku ye.. ahakksssss.....




Aku betul-betul tak sabar nak deko sampai siap sebaabbb... nak tidurrr.... bahagian yang paling susah nak dideko ialah di celah ketiak dan celah tuttttt.... hahahahahah..... susahnya hingga kalau hilang sabar boleh kena sembelih bear ni heheehhe.... last aku tempek je




Inilah saiz bear aku. Banding dengan tangan baru senang korang tahu kan... melainkan tangan aku besar dari korang hehehhehe... Ribuan terima kasih untuk Ryna's Aunt kerana pertanyaannya yang lain dari yang lain. Dia tanya bolehkah aku buat bear duduk. Inilah jawapannya.. hehehehe.... ;)







No comments:

Post a Comment