BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Tuesday, July 28, 2009

KELAS BERSAMA CHEF

Mungkin kerana aku menunjukkkan minat yang mendalam atau terlalu banyak soal semasa sesi program 3 hari, Chef menawarkan diri untuk mengorbankan masa rehatnya sehari di Labuan untuk mengajar dekorasi. Ditemani dengan rakan sepejabatku, Alai kami memulakan kelas pada jam 11.30 pagi di rumahku.
Ini adalah deko yang aku hasilkan...
Deko kedua yang aku buat.. Teruk betul tulisan aku ... hishh...

Dah excited nak ambil gambar kek sampai kain lap pun masuk sekali ahaksss... Bukan tu saja kek pun asyik tertukar. Kejap aku deko kek aku, sekejap lagi ke Alai ahakss....


Ini pula deko yang dihasilkan oleh temanku, Alai. Amboi... mentang-mentang dah ada abang hehehheeh.... Kelas selesai dalam jam 5.30 petang




Gambar Sumbangan www.cksinfo.com



No comments:

Post a Comment