BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Friday, July 17, 2009

KEMERIAHAN MENIKMATI CUPCAKE

Aku ingin berkongsi pengetahuan yang aku perolehi dari guruku, Kak Zati. Idea untuk masukkan maklumat ini dalam blog juga adalah idea beliau tapi aku pula yang tak sabar nak masukkan dalam entryku. Terima kasih kak.
Tarik bahagian tepi.



Lurutkan sedikit demi sedikit.




Teruskan sehingga semua lipatan terbuka.



Akhir sekali ..... tara... jemput makan hehehehe.... sebelum ni aku berfikir kenapa orang suka sangat makan cupcake. Aku tak suka sebab aku makan guna sudu hahahahahha....




Hey Cupcake



No comments:

Post a Comment