BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Monday, July 6, 2009

KELAS STEAM BUTTERCREAM & KEK COKLAT GANACHE

Kelas hari Isnin 6 Julai 2009. Guruku Nina, kelas kedua aku dengan dia. 2 kali hadir kelas dia, aku asyik terlupa nak bergambar dengan dia alahaaiii....
Ini steam buttercream yang halus macam fondant hehehehe... tercapai juga cita-citaku nak belajar benda ni.. ahaksss...

Ni bunga fesyen baru yang Nina ajar memandangkan aku dah belajar bunga ros dengan dia. Susahnyaa...


Design yang lain Nina serahkan kepadaku untuk tindakan selanjutnya ahakss... Lupa lak nak cerita.. kelas ni seramai 4 orang - aku, milla, atiqah & roy.




Kena praktis lebih lagi untuk buat bunga ni. Walaupun Nina dan geng yang lain kata ok tapi aku masih belum puas hati lagi arggghhhh....




Ini pula kelas coklat ganache... Buat bunga ros guna coklat... Kerasnyaa... Tapi hasilnya sungguh memuaskan ahaksss...




Inilah deko yang kelam kabut nak balik hehehehe.... Malas nak design banyak-banyak.. lenguh tangan nak pipe coklat ahakksss....





Kali ni 2 biji saja kek aku. Masa kelas bulan April hari tu 4 biji. Keknya berkurang tapi saiz aku pula yang makin bertambah hahahahahahah...........








No comments:

Post a Comment