BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, October 7, 2009

FRUIT CAKE MEWAH

Fuh.... Lepas raya ni aku layan habis malas aku nak update blog hehehehe..... Ini Fruit Cake pertama yang aku buat ahaksss..... semestinya edisi bakar.... nak kukus ??? adih... aduhh... masa nak potong boleh tahan kerasnya.. tapi dah masuk mulut lembut pula hehehehe.... entah bila aku buat kek ni pun dah lupa heheheh... malas nak ingat nombor heheheheh....

Walau bagaimanapun, yang pasti ini bukan yang pertama dan yang terakhir aku buat kek ni hehehehe...

No comments:

Post a Comment