BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Friday, November 27, 2009

SEDAP MATA MEMANDANG

25 November 2009 (Rabu), tempahan dari Noriza... kek-kek ni pun nak dibawa ke Menumbok.. Kalau tak silap aku Noriza ni kakak ipar Niza... kalau tersilap sorry yekk ahaksss....

Hiasan basketweave jadi pilihan..



Tanpa sebarang tulisan... semestinya untuk menjamu mata dan selera....


Jeng...jeng... jeng... satu ni special sikit sebab... sepanjang aku memblog, tak pernah aku masukkan setiap gambar yang aku snap ... mesti ada yang diabaikan.. tapi kek novelty ni.. semua gambar yang aku ambil aku rasa berkenan heheheh... jadi.. semuanya masukkkk ahaksss...
Bagi tengok pokok kelapa dulu... ahakss... tapi tak da apa-apa "underneath pokok kelapak" ya... ahakss....


Si Itik tengah minum air pun aku pergi snap ahaksss....


Bagi zoomm gambarnya sebab nak bagi tengok titisan air kat muncung itik tu... heheheh... nampak ke???



Walaupun rumah aku sejemput je besarnya... ni yang mampu aku bina ahaksss... tapi walking pathnya hehehe... bagi grand sikit...



Bahagian tepi kek aku buat bentuk pokok... tiba-tiba muncul idea begini semasa mendeko...





Diselitkan tepinya dengan bunga ros.. supaya tak nampak semuanya hijoooo.....



Ni Cik Mbeek... tengah jalan-jalan ambik angin... bukan nak makan cendawan tu yeee... ahakss....


Pandangan dari tepi...




Dari sudut..




Lagi.. dari sudut yang sama....


Pandangan dari depan... ucapan Selamat Hari Jadi je... tak da nama birthday girlnya... baik juga.. kalau tak, entah mana aku nak letak ahakss....


Pandangan dari atas.... Thanks a lot Noriza... harap suka dengan keknya ya...


No comments:

Post a Comment