BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Friday, November 27, 2009

BARBIE BERTAPAK

Satu lagi tempahan di Aidil Adha.... dari Romey... pertama kali aku dapat tempahan barbie doll bertapak... Terima kasih ya Romey...


Tema warna pink, merah terang dan putih...

Masa kak ipar aku datang beraya hari ni, berkenan pula dia tengok barbie ni... terus dia tempah 1 biji macam ni... nak esok pula tu... malam ni aku mendeko lagi heheheheh....


Masa Romey nak ambil kek ni... aku tak dapat nak tunggu beliau sebab nak beli bahan untuk baking malam ni.... tup.. tup... mak aku terlupa bagi lilin dan pisau yang aku dah sediakan.... huhuhuhu....sori ya Romey... harap berpuas hati dengan keknya tanpa lilin dan pisau dan jangan serik tempah lagi....

No comments:

Post a Comment