BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Sunday, November 15, 2009

BYE, BYE CIKGU

Tempahan kek span vanilla dari kakak ipar aku, Kak Juliana, taukeh Restoran Sri Keluarga. Kek ini untuk majlis perpisahan guru-guru di SMK Labuan pada 14 November 2009, katanya. Tak tau pula guru yang mana macam ramai je yang nak berangkat heheheh...
Permintaan dekorasinya 'Ikut suka hati kau' katanya.. apa lagi... keluarlah design macam ni ahaksss.... suka aku bila diberi kebebasan mendeko ehehehe... sukanya aku tengok bunga ros aku kali ni ahaksss.....

Aku kasi posing habis kek ni hehehehehe.... kak ipar aku ni banyak bagi sokongan dalam bisnes aku... boleh dikatakan setiap minggu dia tempah span cheese cake aku... ada yang dibawa ke Sipitang ke KL... sekali order, mega order lagi tu hehehehe... ahaksss...

Buat Kak Juliana... terima kasih atas tempahan-tempahan yang telah dibuat. Diharap berpuas hati dengan semua tempahan dan mudah-mudahan bisnesnya pun bertambah lancar, maju... Amin..... 4 biji span cheese cake dah siap ni... jangan lupa ambil ye hehehehe... ahaksss....




No comments:

Post a Comment