BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Thursday, November 19, 2009

6 IN 1

Bulan November ni di pejabat aku ada 6 orang staf yang menyambut ulang tahun, termasuklah bos aku heheheheh.... kat ofis kitorang pakat masing-masing bawa makanan... aku pula tak de lain yang aku pandai masak selain dari kek.. confirm tak silap melainkan penimbang aku yang buat hal... chewaahhh.... alasssaaannn.....

Inilah antara 1 dari impian-impian aku yang tercapai... deko bunga menjalar-jalar ahakssss...... bagi suspen... tengok bunga kat puncak dulu hehehehe....




Jeng...jengg... jeng... pandangan dari atas... kalaulah terlepas hp dari tangan aku masa ambik gambar.... ahaksss....


Pandangan sudut... heheheheh....


Kek atas aku guna CMC berdeko BC.. Kat bawah Carrot Walnut Cake berdeko Cheese Icing


Ni masa kat ofis.... upacara tiup lilin... satu lilin untuk sorang ahaksss...




Sayangnya.. sorang birthday girl tak dapat hadir masa majlis ni... amboi... bahagianya 3 dara pingitan tu dengan pelbagai aksi ... hahahahahah.....
Cuba teka mana satu bos aku??? Jangan tersalah teka... ahaksss.......



No comments:

Post a Comment