BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Friday, November 27, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

"SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA BUAT SEMUA"

Minggu ini dalam persediaan aku nak mengembara menuntut ilmu.. cheewaah... aku menerima tempahan kek berdeko setiap hari... Syukur setakat ni semua siap. Harap-harap semua customer aku berpuas hati....

Takut tak sempat nak update blog sebelum belayar sekali lagi ke Pekan hehehehe... aku update blog aku ini seringkas yang boleh... ada lagi kek menunggu ahaksss.....

22hb November 2009 (Ahad), tempahan dari Surimah untuk majlis pertunangan saudaranya... bertemakan pink dan hijau..



Surimah berkenan dengan deko carrot walnut cake aku sebelum ni, jadi inilah design keknya... Thank you Imah...




No comments:

Post a Comment