BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Sunday, November 8, 2009

LAGI...LAGI... MAKAN....

Haiii... barulah ada mood nak update blog....Bermulanya bulan November... ngam-ngam 1hb aku pergi makan lagi di Hotel Grand Dorsett hehehehe.... layan selera betulllll.... Sesi dimulakan dengan vegetable soup dan roti... hehehe... lupa nak ambil gambar...
Ini pula main course hehehehe.....

Ada sushi pula... apa lagi... nyam... nyamm... sushi yang kat atas sekali tu rasanya macam tuna mayonis... sedap hingga menjilat gigi ahaksss..... favourite aku, chicken ham dengan sos thousand island.... potato salad tu sejemput jer aku ambil .. dah kenyang... janji dapat rasa jer... hehehe...
Dessert time... masa ni memang aku dah kekenyangan... bread pudding memang kegemaran aku .. tak boleh miss.. pihak hotel pun tak miss buat pudding ni.... sebaaaabbb..... hehehehe.... tau... tau jer lahh.... heheeheh... kek yang warna coklat hitam pekat tu tak serasi dengan tekak aku :(
Masa yang menyeronokkan... tapi yang tak seronok aku dah kenyang.... sesuap nak telan, aku rasa macam 1 mangkuk ahakss..... tapi rasanya macam tak banyak lah aku makan kali ni... hahahahahha....


No comments:

Post a Comment