BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Thursday, May 14, 2009

BROWNIES 1/2 LOYANG

Tempahan brownies kali ni daripada Kak Hanifah, tokey kek lapis pandan yang dah berkecimpung dalam bidang ni selama 19 tahun. Kalau nak tempah kek harijadi, kek untuk majlis perkahwinan & yang sewaktu dengannya hubungilah kakak ni.

Brownies ni awal2 pagi dah kuhantar ke rumahnya sebelum pergi kerja. Heehehehehh.... segan tau. Al-maklum, aku ni budak baru belajar. Aku minta Kak Hanifah komen brownies aku manalah tau ada yang terkurang atau terlebih. Dia kata 'kalau aku tiada telefon, no komen lah tu'. Kira2 jam 9.11pm aku dapat call dari Kak Hanifah, suspennyaaa.... Ada komenlah ni..

Rupa2nya ehekssss.... malulah nak bagitau korang.. Paham2lah ya hehehehe.... ahaksss.... Dahlah Kak Hanifah buat tempahan 1 loyang brownies lagi, siap bagi aku berita gembira heheheh.... (ssshhh....aku dengan dia saja yang tau)



Gambar Sumbangan Yahoo!




Nilah rupa brownies yang ditempah oleh Kak Hanifah. Masa nak bagi dia rasa malu pun ada sebab brownies aku tak presentable. Terkeluar2 kertas minyak tu, bentuknya pun semacam. hehehehe.....


No comments:

Post a Comment