BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Friday, May 22, 2009

MENUNTUT ILMU

Esok bermulalah perjalanan ku untuk menuntut ilmu dengan Kak Zati yang berada di Pekan, Pahang. Aku harap segala usahaku diberkati Allah.
Selama 5 hari aku berada di sana kuharap dapat dimanfaatkan sepenuhnya. Aku akan kembali ke Labuan pada 26 Mei 2009 dengan harapan dapat mempraktikkan apa yang dipelajari nanti dan mendapat sokongan daripada rakan-rakan.
Selepas balik dari Pekan barulah aku dapat update blog ni. Tunggguuu....
Kak Zatiii.... i'm cominngggg to Pekan... ahakssss... ;)
p/s matai na... belum lagi aku packing :p

No comments:

Post a Comment