BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, May 27, 2009

KELAS KAK ZATI (HARI PERTAMA)

Salam kepada semua yang menjenguk blogku. Selepas balik berguru dengan kak zati demam pula aku lagi... Adusssss.....


Pengalaman belajar dengan kak zati pengalaman yang paling menyeronokkan dan mencabar. Sebelum aku bercerita tentang pengalamanku, aku nak tunjukkan dulu hasil-hasil kelas yang kuhadiri. Mesti korang semua pun nak tau kan heheheh.... Check it out....


Kelas hari pertama ialah pada hari Sabtu, 23 Mei 2009.


1. Kelas baking 4 method - kek butter, kek span tradisi, kek span segera & kek chiffon.


2. Kelas cut & paste - aku pilih nombor 1 sebab ni nombor kegemaranku ahaksss...


Ini adalah salah satu kek dari kelas baking 4 method yang hendak dibuat no. 1. Nak beli loyang no. 1??? Lupakan saja. Jom kita potong-potong & cantum.... Nampak kek ni macam tak menyelerakan sajakan.. Tunggu hasil lepas deko... ahaksss..



Jeng.. jeng... jeng... pandangan bawah kek dulu.. heheheh.... aku minat sangat deko bunga-bunga menjalar... jangan aku suka menjalar dah la hahahahah....




Ahahhh... ni pandangan atas kek pula. 'YOU'RE NO. 1 IN MY HEART". Aku bagi tulisan macam tu supaya nampak simbolik. No. ... tu bukan no. 10 atau 20... Dah no. 1 tu SEBIJI BESAR, tak kan nak tulis lagi kan? ok tak idea aku? heheheheheh.... perkataan HEART aku tukar kepada bentuk hati hehehehe... jiwang gitu...





Ni pandangan dari bawah.. bagi kamu suspen tengok heheheh...




Betapa jiwangnya kau sampai merata bentuk hati aku buat ahakkksssss.....


Ni pandangan dari sisi pula. Tu dia... dah nampak no.1.


Waaalllaaaaa... Inilah dia hasil kelas cut & paste. Cantik tak... hehehehe.... Bertabur LOVE kat kiri dan kanan no. 1 tu ahaksss....




No comments:

Post a Comment