BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Saturday, May 16, 2009

HADIAH DARI TEMAN

Disebabkan terlalu penat & sakit aku sampai terlupa nak masukkan benda ni dalam blog. Nilah hadiah dari teman aku Zai dari JB yang dikirim melalui Nina semasa aku belajar baking di inanam tempoh hari. Aku cukup suka hadiah dari dia ni.

Zai ni minat sangat dengan kek lapis, ini ialah buku pertama kek lapisnya. Aku cukup terharu kerana buku ini mempunyai nilai sentimental bagi dirinya. Terima kasih Zai kerana memberikan sesuatu yang berharga bagi dirimu untuk ku. Mudah2an Allah memberi rezeki yang melimpah ruah buatmu.

Boleh dikatakan hari2 aku tengok buku ni sebab bukan senang kita jumpa orang yang sudi memberi sesuatu yang dia sayang kepada orang lain. Mudah2an Zai akan sentiasa di kelilingi oleh orang2 yang menyayanginya. Aminnn.....


Haii.... tak sangka hari2 aku tengok muka Deja Moss ahaksss... Rempah soto tu pula belum sempat lagi aku masak. Hah... ni dah sihat ni... tungguuu....

No comments:

Post a Comment