BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, May 27, 2009

KELAS KAK ZATI (HARI KETIGA - SESI PERTAMA)

Ini adalah kelas kek fondant & figurine. Kelas kali ini agak mendebarkan kerana bagiku kerja-kerja yang berkaitan dengan mencanai sesungguhnya menduga kesabaranku yang tipis ini heheheehhe.....

Tapi menggentel fondant minat pulak aku.. ahaksss... Tengoklah hasilnya heheheeh...



Tiba-tiba anak kak zati, azzahra menjerit, 'Kak Som!! lembu susunya 4 sajalah'. Aku membalas 'Ya kah?'... hahhahaha.... aku tukar terus dari 6 kepada 4. Anak kak zati sorang ni selain kreatif dia prihatin juga. Dah hari-hari dia tengok sapi heheehehh..... aku pulak hari-hari tengok kucing. Tu susu kucing yang aku buat pada lembu hahahahahah...



Figurine yang dihasilkan dihias pada kek fondant. Sungguh aku tak percaya aku boleh buat benda ni semua... Tapi disebabkan aku hari-hari angkat besi, figurine ni asal ku pegang mesti patahlah, tercabutlah. Kasar sungguh tangan aku ni memegang tapi kalau membelai lembuuuttt ahakssss.... ;)


Lembu duduk pun kak zati suruh aku buat.



Tengoklah idea dan sedikit sentuhan sifuku... Kreatif... kreatif...


Ten... ten... teeeeen... inilah dia kek fondant novelty ahaksss..... Nak tau... aku dah rasa fondant, sedap juga rasanya terutama bagi penggemar gula.


No comments:

Post a Comment