BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Thursday, May 21, 2009

PROJEK MEGA (TIQA BROWNIES)

Ni tempahan daripada bosku yang berbangsa Cina. Semalam aku bagi dia rasa Tiqa Brownies ni dan minta komennya. Suspen wooo.... Sebab bos aku sorang ni kalau pasal kualiti makanan aku tabik. Dia cakap kurangkan gula sedikit. Ok bos... Aku terima komennya.
Tup... tup... terus ditempahnya Tiqa Brownies 1 loyang kat aku. Ahaksss... Senang hati aku sebab brownies ni mahal harganya daripada browniesku yang sebelum ini.



Bila dikerat-kerat 3 biji tapau digunakan. Mudah-mudahan bos aku berpuas hati dengan brownies ini yang telah ku kurangkan kuantiti gula. Terima kasih bos atas sokongan. Pssttt... nak tau? Sebelum ni aku bawa Fancy Cookies, bos aku tak berkenan langsung ahaksss....


No comments:

Post a Comment