BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Thursday, June 11, 2009

AKTIVITI MALAM SELASA


Pada malam Selasa baru-baru ni aku kira nak buat projek baking guna topping cream. Topping cream ni memang sedap dan digemari ramai daripada buttercream. Malangnya topping cream ni tak boleh dibuat untuk design yang macam-macam. Tapi aku nak cuba juga buat memandangkan tekak aku tiba-tiba rasa nak makan kek ahaksss.... ni lah kek span aku yang dah tersilap teknik ahaks...... kecutt... heheheh... kalau sifu aku nampak mesti dia geram ni hehhee... tak sempat aku nak deko. Dah penat buat benda lain. Apa lagi brownies laaa.....



Ni brownies 1/2 loyang yang ditempah oleh kak cik ku ahaksss... tiba-tiba mengidam pula nak makan. Aku pun tumpang sekaki. Sedap juga rupanya terutama baru lepas keluar dari oven ahakksssss.... Sebelum ni rasa dah tak tergamak aku nak makan sebab hari-hari dah mengadun benda ni.



Aku buat juga brownies 1 loyang tapi tak sempat ambil gambar. Dah ngantuk sangat huaarggghhh..... Brownies tersebut aku pek untuk dihantar di D' One Mart. Jadi sesiapa yang nak cuba rasa brownies aku, singgahlah di D' One Mart ye.

Goodies


No comments:

Post a Comment