BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Thursday, June 18, 2009

PAPAN CANAI BISKUT



Rasa lama dah aku tak memblog. Macam-macam hal yang perlu aku utamakan. Rindu rasanya nak jenguk blogku ini.

Inilah papan canai biskut yang aku pesan dari sahabatku Zai dari JB. Aku terima hari Jumaat lepas. Makasih Zai. Sungguhpun Zai orang tengah bagi pesanan ini, tapi... good job zai.

Keistimewaan papa canai ni, kalau digelek tepungnya takde lah kes adunan tinggi rendah. Jadi, biskut akan jadi tinggi sekata gitu. Sesiapa yang berminat sila hubungi http://www.alongzai.blogspot.com/ ahaksss...... Aku tolong promosi Zai hehehehe...










1 comment: