BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Sunday, June 21, 2009

PERTEMUAN DENGAN TEMAN-TEMAN


Relax

Pada hari Jumaat aku sempat berjumpa dengan Tiqa dan Milla. Ahaksss... nak minta tunjuk dorang jalan ke Bake With Me yang berada di Kolombong dan Lintas. TQ geng... Lepas tu dorang bawa aku ke 2 buah lagi kedai kek yang aku dah lupa namanya. Berabis aku beli barang di BWM ahaksss.... Esoknya aku nak ke BWM di Kolombong tapi terlepas simpang pula. Aduiiihhh........ Akhirnya aku pergi ke BWM di Putatan sebab hari Ahad BWM tutup. Aku terlupa nak beli gula castor dan gula icing ahakss....

Aku tempah biskut marble dari Tiqa sebab terliur tengok biskut ni dalam blognya. Masih sempat lagi nak menikmati biskut ni dalam kesibukan. hehehehee... rileks jap....



Tengok betapa cantik dan mengecurkan air liur tengok designnya ni... Sodaaappp sangat... memang kena dengan selera aku.... hehehehe... NOW YOU SEE IT......





NOW YOU DON'T hahahahaha....






No comments:

Post a Comment