BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Friday, June 12, 2009

HUAARGGHHH... NGANTUKNYA...


Hi


Malam ni aku kira nak melapis. Tapi entah kenapa lepas makan malam aku mengantuk sangat. Sempat lagi aku makan kek yang aku deko semalam. Tapi dah semacam dah rupa garfieldnya haahahahaha.... Deko macam tu kena guna BC juga lah hehehehe... Lepas tu aku baring-baring kat sofa dan terusssss aku tertidur dari jam 9 hingga 11 malam. Nak melapis apa lagi ahakssss... ngantuk sangat...


Sweet Dreams!


Sedapnya aku tidurrr.... bila dah rasa segar, apa lagi aku update blog ni hehehehehe.... rindu rasa kalau tak memblog ahaksss.....


Pretty Sure





No comments:

Post a Comment