BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Saturday, August 15, 2009

DORAEMON & KEK BATIK COKLAT

Tempahan Sabtu ni sungguh meriah dengan tema DORAEMON heheheheh.... tempahan dari 2 orang berbeza. Sebenarnya aku dapat 3 tempahan Doraemon. 1 lagi tunggu entry ku yang terkini heheeheh.....
Tempahan ini dari rakanku Surimah, CMC yang dideko sebegini rupa. 3 patung doraemon supaya anaknya tak berebut hehehehe...
Memandangkan doraemon warna biru. Aku rasa bersalah pula kalau border aku letak warna lain ahaksss.....
Patung ni pun aku sengaja pilih rekabentuk yang berbeza supaya anak-anaknya dapat bezakan yang mana satu dorang punya heheheheh...
Ini pula tempahan CMC dari Suna, LKIM. Aku bagi pilihan sama ada nak muka doraemon sahaja atau 1 kepala. Katanya nak satu kepala jadi aku design 3D ahakss....
Hidungnya pun aku bagi 3D hehehehe....
Taraaa... Ucapan dari Doraemon untuk Adik Zetty heheheheh....
Ini tempahan Kek Batik Coklat dari Suna juga. Aku terkejut juga boleh berderet yang merayakan hari jadi heheheh... No. 4 tu aku fikir tarikhnya 12 Ogos... hehehehe... Harap kek ini menepati kehendak Suna.

No comments:

Post a Comment