BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Monday, August 17, 2009

DORAEMON LAGI... AHAKSSS...

Assalamualaikum semua.... ahaksss....

Aku rasa seronok sangat nak masukkan entry ni. Tempahan dari Ryna's untie. Mula-mula minta aku buat bear duduk. Lepas tu permintaan berubah ke Doraemon duduk memandangkan anaknya suka sangat pada doraemon. Katanya senang sikit nak buat sebab doraemon tiada telinga. Tapi aku yang risau sebab doraemon kepalanya besar ahaksss... takut tumbang kek aku ahaksss... tapi akhirnya.. jeng..jengg. jeng... kontot saja aku buat ekornya ahaksss..




Melilit 1 cake board dengan ucapan..




Dari atas pun boleh nampak matanya... ehheheheeheheh



Lebarnya senyuman... dari tepi pun nampak ahaksss....




Bahagianya Doraemon duduk di kelilingi 4 patung doraemon yang kecil .... tapi aku lagi bahagia.... alhamdullillah hehehehehe.... siap main mata lagi hehehe...






No comments:

Post a Comment