BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Sunday, August 2, 2009

FANTASTIC JELLY

Selepas kelas dengan Eva aku mendapat panggilan supaya Kelas Deko Basketweave pada esok harinya ditukar kepada Kelas Fancy Cookies dan Fantastic Jelly. Aku dengan segeranya mencuba kemahiran Fantastic Jelly. Takut lain pula yang jadi masa mengajar heheheheheheh.... Inilah hasilnya taraaaa.... aku tak tau bunga apa ni, yang aku tau ini adalah bunga ahaksss....
Aku mula experimen ni kira-kira dari jam 6 hingga 9.30 malam. Jam 2 pagi pula baru aku sempat tulis resipinya by hand sebab kelas tiba-tiba berubah. Resipi tak taip lagi hehheheheh... Sabtu ni kira hari yang paling sibuk. Pagi kelas, petang buat fantastic jelly, malam buat brownies dan ehemm.... buat resipi baru CMC ahaksss.... Dalam kesibukan hati aku dihibur oleh seseorang atas kemurniaan hati beliau. Siapakah tu??? heheheeh.... Shhhh.... biarlah rahsia ahaksss... Harap beliau membaca entryku ini.

No comments:

Post a Comment