BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, October 7, 2009

ARIGATO... TERIMA KASIH... THANK YOU...

Thanks


Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada teman-teman yang telah sudi menempah kek aku terutama semasa bulan Ramadhan yang baru berlalu.

Tak mau lah disebut nama... nanti ada yang tertinggal heheheheh.... aku harap semuanya berpuas hati dengan kek yang mereka tempah. Sampai aku tersilap buat kek lagi heheheh... tapi nasib juga sempat buat seperti yang ditempah dan kek yang salah tu pun dia nak beli juga heheheheh.... tempah brownies, yang datang span cheese cake hehehehehe... aduh...

Ada lagi sorang member ofis aku... siap bagi kejutan lagi... nampak aku je dia cakap hubby dia tak suka Oreo Cheese Cake aku.... Ceh.... rupa-rupanya SUKAAA..... nasib masa tu aku tak puasa... kalau tak, batal dah puasa aku ... ahahahahah.... tak pa buat lagi sekali Shab... heheheh...

Tak lupa juga keluarga aku ... terutama my parents... hehehehe... biasa.... turut turun padang... Walau penat, ada kala tension, tapi aku seronok dalam menyiapkan dan menghantar semua tempahan.

TERIMA KASIH DAUN KELADI,

KALAU SUDI TEMPAHLAH LAGI....

Ahaksss......

No comments:

Post a Comment