BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, October 28, 2009

TRIP TO KK 1 (SUSHI TIME)

21 Oktober 2009 bermula perjalanan aku ke Kota Kinabalu bersama Mak & my Kak Cik. Tujuan, anak saudara aku kahwin di Tuaran. Drivernya tidak lain tidak bukan.. aku lah... aduhhsss....Sebelum tiba di Tuaran aku singgah di BWM & terus ke One Borneo. Apa lagi.... nak mencuba makan sushi di Sushi King.... Seronoknya masa aku pergi tu time promotion... 1 pinggan RM2... apa lagi.. 'SUSHI TIME'...
Lerekan mak aku tengok deretan sushi... tinggal angkat & makan hehehehe...
Antara peserta makan yang dapat ku ambil gambar.... gambar sorang anak saudaraku yang kecil & kak cik aku tak sempat nak snap... aku tak sabar nak ngap hehehehe....

Persediaan sebelum nak makan sushi... tangkap gambar dulu heheheeh... belum makan dah nampak tembam... ahakss...


And noww.... let's go sushi heheheheh.... macam udang goreng tepung...


Inilah antara sushi yang aku makan hari tu



ni sedap tapi susahnya nak putuskan kulit ikan ni guna gigi ahakss....


Ni pun tak kurang sedapnya heheheeh...


Walaupun aku suka makan cheese tapi yang ni macam tak seronok je dimakan... tapi selesai juga masuk perut ahakss...




Inilah my favourite... kalau makan kat hotel aku mesti cari ikan mentah ni hehehehe...



Satu ni pula rasa tuna mayonis hehehehe... makan semua cecah dengan kicap cair & minum chinese tea... sodap





Ahakss.. yang ni seketul je aku sempat ambil gambar ... sepatutnya 6 ketul.. dah tinggal 1 biji baru ingat nak posing hehehehe...





Ni memang sedap kalau ada salmon slice macam ni memang aku minat sangat...suka rasa teksturnya yang padat, kenyal tapi bukan liat hehehe.... betul ke ikan salmon ni??? ahaksss... Sekali dikira-kira... 19 pinggan juga kami selesaikan... hehehehe... aku apa lagi.. tak bagi chance.... berabis aku makan without regret heheheheh....



No comments:

Post a Comment