BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, October 28, 2009

TRIP TO KK 2 (SUSHI TIME)

22 Oktober 2009 (Khamis), aku jemput babah aku di KK dan bawa makan ke Sushi King. Lagi sekali aku ke sana ahaksss.... Nak bagi rasa... lagipun hari tersebut hari terakhir offer RM2 sepinggan hehehehe.... Ni lah aksi my father during meals.. nampak berselera makan but... only 2 or 3 plates finished.
Aku jangan cerita lah... kali ni berteman my kak cik & my niece that also just arrive from Penang on that day... Kalau hari sebelumnya my sis & me ... lapar dalam 50% saja.. tapi kali ni 100% lapar... jeng..jeng... jengg...
Ni yang aku bedal sampai 3 pinggan @ RM6.... sedap betul cecah dengan kicap...

This was my father's choice.... tak tau kacang jenama apa ni.. ada bulu-bulu halus lagi tu... kami makan macam petai ahakss.... kulitnya agak susah nak lumat...


Semalam aku tak pilih menu ni.. rupanya telur ikan heheheh.... sedap tu sedap.. tapi tak puas makan sepinggan ahakss...



My favourite... can't miss it.. ahakss....



Entah mana dorang dapat telur ikan hijau ni ahakss.... masuk perut aku kedua-duanya sekali .... hehehehe....





Ini macam telur goreng... heheheh..... hmm..... bolehlah... bagi 3 bintang jer... hehehehe..




Ni rasa macam nugget ikannn.... hmmm... aku mencari kelainan....





Ayam goreng / panggang... aku tak sure... tapi sedapp...




Hah... ahh.... yang ni sedap... sliced crab + rice... rolled with seaweed.... tapi masa cuba dish ni aku dah kenyang... nak buka mulut pun rasa berat... kali ni pecah rekod semalam .... 25 platess... ahaksss....



Note:
Hello Sushi King... aku promote makanan korang.. takder ke voucher free untuk aku makan kat sana nanti... ahakssss..... ahakksss.....

No comments:

Post a Comment