BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, October 7, 2009

BERSUKA RIA DI HARI RAYA

Setelah berpenat lelah semasa bulan Ramadhan... mana dengan puasa dan aktiviti membuat kek... MAKA.... jeng..jengg... jengggg... aku pun bawa my parents, sis & niece bersarapan pagi + tengah hari (breakfast + lunch = Brunch) di Hotel Grand Dorsett...

ehehheeh.... makanan buffetnya tak sempat aku nak snap sebab perut memang dah tak sabar nak diisi ... ahakss.... famili aku pun tak sempat aku nak snap... sebab masa tu dah kenyang sangat..

Antara juadah yang sempat aku ambil gambar dalam keadaan kekenyangan yang kritis ahahahah....
Trifle.... lama aku pandang benda ni nak dihabiskan hehehe...
Pandan layer cake... kecilnya kek ni .... tapi payah sangat aku nak habiskan dalam keadaan kenyang hehehe...
Orange Cake.... menarik dan sedap.
Guava juice... hehehehhe.... entah berapa gelas aku minum... sodaapp..
Ahah... yang ni my favourite... tiap kali makan di hotel ni aku mesti cari ... BREAD PUDDING WITH SAUCEnya hehehehe.... yang kat atas tu posisi 2 o'clock, Honeydew Pudding... pada posisi 8 o'clock, Corn Pudding... pada posisi 6 o'clock, sudu besi hahahaha...


No comments:

Post a Comment