BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Saturday, October 10, 2009

IBARAT POTRAIT

Tempahan CMC berdekokan BC yang ditempah oleh Rita teman aku, bagi pihak adiknya Kathleen yang bekerja di Maybank.
Pertama kali aku design tepi border macam ni, menjadi juga... ahaksss.... tengok border dulu ya hehehehe....
Next.... pandangan dari pintu. Puncak gunung dan 2 ekor burung yang sedang terbang tertutup oleh border... aduhaii... hehehehe....


Jengg... jenggg.. jengg... hehehehe... sesuai untuk birthday boy yang berusia 1 tahun.... baby mickey mouse dengan baju warna biru muda... seronok bermain sampai tumpah susu... ahakss...


Taraaa... hehehehe... inilah hasilnya... sebenarnya awal pagi tadi lagi aku nak masukkan gambar kek ni dalam entry... tak sabar-sabar rasanya... tapi demi menghormati tuan punya kek... sebab dia yang kena tengok kek ni dulu, maka baru sekarang masuk entry heheheh....


Harap-harap kathleen berpuas hati dengan kek ini... kek seberat 3kg yang diminta... tapi selepas dideko beratnya sampai 4kg... saiz 16' x 10' ...harap-harap kek ni cukup dinikmati oleh 60 orang tetamu.... yippee... seronok aku dapat menyiapkan kek ni ... berabis aku klik! klik! klik!...ahakss...





No comments:

Post a Comment