BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Monday, October 19, 2009

BARBIE DAN NOVELTY

Tempahan kali ni aku terima daripada Pn. Amnah, ex jiran aku. Terima kasih atas tempahan ini. Tempahan kek barbie dengan pilihan warna gaun pink. Begini ilham yang aku dapat untuk corak bajunya.



Kek novelty ni pula atas permintaan anaknya yang mahukan kelainan. Pertama kali aku buat novelty selepas belajar hari tu... Fuh!!! mencabar juga menghias kek novelty ni.



Aku buat kerbau berkubang.. ahakss....



Air terjun tak boleh tinggal.. kira sebagai penyeri gitu ahakss...



Jeng..jeng... memang lama dah aku mengidam nak buat rumah daripada kek.





Maka, terciptalah rumah sebegini yang 100% daripada kek... ahakss... puas hati aku... lepas ni kalau ada yang request nak buat kek bentuk rumah.. insyaallah aku tidak kecewakan...

Gambar diambil semasa majlis.


No comments:

Post a Comment