BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Saturday, October 17, 2009

MENGIDAM

Inilah yang aku idam-idamkan untuk mendapat tempahan barbie doll cake...Fuh.. Lepas gian hehehe... hari ni 4 biji kek aku hias... 2 di antaranya kek barbie...
Aku beri penekanan pada ropol di bahu... hehehe... nak kan kelainan... permintaan warna kek, tanpa merah hehehehe.... kita guna purple heheheh....


Tak sempat nak zoom dekat-dekat... 3 biji kek lagi menunggu untuk dideko .... ahaks.... Lupa pula nak bagitau... tempahan ni dari Surimah untuk anak perempuannya... harap berpuas hati dengan tempahan ini... lepas gian aku heheheh... thanks imah...


Ini pula tempahan dari Rita, jiran aku merangkap ex schoolmate hehehe....


Kek untuk hari jadi kakaknya... bertemakan warna pink.




Bagi posing cukup-cukup... ahaks....




Hah... yang ni sempat aku zoom sebab ni kek terakhir yang aku deko pada hari ni.... ropol pada bahu heheheheh.... jeng... jeng...





1 comment:

  1. Som, klu yg ni brapa? Aku mau yg ni warna pink sama ungu...

    ReplyDelete