BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, October 7, 2009

CUPCAKES

Semalam aku berperang di dapur lagi untuk menyiapkan CMC, Span Cheesecake untuk dibawa pada esoknya 7 Oktober 2009 ke ofis sempena jamuan hari raya... 3 jabatan gabung buat jamuan meriah woooo....
Bagi memeriahkan suasana, aku pun mencuba dan mengeksperimen cupcakes yang sebelum ini aku memang malas sangat nak buat... Disebabkan ramai yang bertanyakan kelas dan tempahan... maka aku pun mendeko sebaik yang boleh jika dibandingkan deko CC aku sebelum ni hehehehe....
Sejumlah ni saja yang aku bawa ke pejabat.
Zooooommm....innn....

Biji bunga matahari aku letak jer warna hijau.. malas nak bancuh warna hitam... 2.30 pagi baru aku dapat terjun atas katil huhuhu..... apa tak... 3 jenis kek nak buat, mula baking jam 8.30 malam... padan muka aku hehehehe...



No comments:

Post a Comment