BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Wednesday, October 14, 2009

HAPPY BIRTHDAY SHAN

Kek hari jadi untuk anak saudara aku pada 11 September 2009 yang lepas. Dah dia minat sangat dengan kereta, siap request aku buat kek kereta lagi tu walaupun cakap masih tak lurus ahaks.....

Selalunya contoh gambar aku letak di sebelah semasa kerja-kerja mengukir.

Memandangkan nak ekspres.... aku main bedal saja.. aku mula potong-potong kek ni jam 3 petang dan selesai hampir jam 5.30 petang.. Begini lah kejadiannya ahakssss....



Walau bagaimanapun, nephew aku tetap suka juga dapat kek kereta hehehehe... budak-budak hehehehe...



Kek kali ni aku buat kek marble strawberry dan coklat.

No comments:

Post a Comment