BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Saturday, October 17, 2009

MENYEBERANG LAUTAN

Jika sebelum ni kek aku ditempah untuk dibawa keluar ke Labuan, tapi kali ini ditempah untuk dihantar ke luar Labuan pula. Terima kasih kepada Faridah dari Kota Kinabalu, Sabah kerana memberi kepercayaan kepada aku untuk menyediakan tempahan ini sempena majlis pertunangan (alah...lupa siapa) di Kuala Penyu yang bertemakan putih/biru.
Inilah pertama kali aku hantar barang ke Menumbok melalui speed bot. Satu pengalaman dan pengetahuan baru buat aku hehehehe.. Thanks Faridah... Syukur kerana Faridah suka dengan design ni yang sengaja aku kurangkan kepelbagaian sebab untuk majlis pertunangan.

No comments:

Post a Comment