BERITA TERKINI DARI KCH

Kini!!! KCH ada menyediakan khidmat mencetak gambar menggunakan EDIBLE IMAGE. Sila hubungi KCH di facebook 'Kalthom House' untuk keterangan lanjut.



Sila layari www.facebook.com/kch74 untuk gambar-gambar terbaru dari KCH. Jumpa di sanaaa.... ;)



Saturday, October 17, 2009

JUST A LITTLE TOUCH

Sedikit sentuhan pada CMC yang ditempah. Memandangkan masa aku yang terhad untuk mengupdate blog, tempahan yang berdeko walaupun sedikit akan aku cuba masukkan dalam entry.
Tempahan ini dari Lina, di Jabatan Perkhidmatan Perbandaran. Terima kasih atas sokongan yang tidak putus-putus.
Ehekss... experiment yang berkali-kali aku buat dan confirm tak berjaya. Cuba tulisan bersambung. Keluar migraine aku tengok tulisan aku ni... arghhh!!!!

Ahah... yang ni pula CMC yang dideko seakan-akan kek harijadi heehehhhee..... ditempah oleh Edlin di Kg. Lajau, jiran kepada tuan punya kek di atas hehehehe..... Terima kasih kerana suka dengan dekonya. Aku suka sangat tang nama tu.. heheh... aku rasa boleh lulus timbang air walau pun tak 100% hehehehe.... kalau guna pembaris aku rasa confirm lulus ahakss.... tempahan dibuat 2 biji tapi yang satu tu tak berdeko.. jadi tak lulus screen test nak masuk blog hehehehe...


Aku ingin merakamkan ucapan terima kasih di atas tempahan kek-kek tanpa deko yang tak dapat aku masukkan dalam blog ni. Sokongan yang tak putus-putus tetap di hati walaupun tak masuk blog hehehe.... kalau semua nak masuk blog alamat tak tidur, tak makan lah aku ahaksss... Dalam kesibukan dan kepenatan menyediakan tempahan, aku masih rasa seronok. Terima kasih semua kerana menceriakan hari-hari aku dengan tempahan masing-masing..


No comments:

Post a Comment